Pisiceala sau arta relaxarii

Adevaratii maestri ai artei relaxarii sunt pisoii.  Sa invatam de la ei! Am zis:).

Mata la bar Istanbul

Istanbul este orasul matelor, se lafaie la bar, prin magazine…

Mata la bar!(Istanbul)

Matele din Istanbul

Pisoiul muzician (Istanbul, intr-un magazin cu instrumente muzicale)

Pisica intr-un magazin muzical Istanbul

Ghiceste unde e pisoiul! Un magazin din Corsica cu plante aromatice, chestii dragute pentru casa si jucarii din plus…intai am crezut ca si mata e din plus, nu numai vaca.

Pisoiul somnoros Corsica

Mi s-a facut si mie somn!:)

Pe curand, Ancuta

2 gânduri despre „Pisiceala sau arta relaxarii

  1. Istanbulul este clar un oras pe inima mea, desi nu l-am vizitat pana acum, am nevoie doar sa mi se zica cat de bine o duc pisicile acolo ca sa devina un oras foarte drag inimii mele.

    • Kadia, cred ca Istanbulul e genul de oras care nu prea admite jumatati de masura,e haotic si plin de viata, ori te indragostesti de el (ca mine, desi nu-l consider neaparat un oras frumos in sensul „clasic-arhitectural”), ori il detesti cordial(sotului meu nu prea i-a placut, in schimb pentru prima oara s-a distrat facand shopping si targuindu-se la bazar,de nu-l mai recunosteam:):). Din ce-am vazut eu pisicile sunt tratate ca niste sultani, cam toate magazinele au si mata de rigoare :).

Lasă un răspuns

