Pisiceala cu Tao -pisoiul calator

Astazi ne pisicim ! 🙂 Doamnelor si domnilor, va prezint o “minge” foarte pufoasa si alba – Tao, pisoiul calator.

cu pisica in masina

Daca ai ajuns sa ma cunosti un pic stii ca iubesc tare mult animalele si calatoresc aproape intotdeauna impreuna cu Michi – catelul meu calator. Sa calatoresti cu catelul nu e asa de complicat cum pare, insa oare cum e cu pisica? Kriss e Francis, un cuplu de amici, isi iubesc asa de mult pisica incat o iau cu ei cat mai des posibil. Mie mi se pare tare fain…iar de pisoiul Tao m-am indragostit!(sa nu-i spui insa lui Michi). 🙂

Si tu, daca ai un pisoi, calatoresti vreodata cu el?

Relax & enjoy cu Tao –pisoiul calator!

pisoi si floriKriss , Francis si Taopisoi alb si pufospisoi in masinapisica pufoasa si floricalatorind cu pisica

Un gând despre „Pisiceala cu Tao -pisoiul calator

  1. Depinde foarte mult de pisoi! Tigratul nostru este foarte curajos si ii place la plimbare, l-am scos de mai multe ori in curtea interioara si stie deja sa ajunga singur acasa, la nevoie. E inca foarte precaut si eu sunt destul de ingrijorata ca l-as putea pierde asa ca nu-l scot prea des. L-as duce in zgarda, problema este ca este prea mare pentru o zgarda de pisici si inca nu m-am decis sa-l jugnesc cu una de catei mai mici :))))
    Fetita mea insa este asa de fricoasa incat face crize daca ma apropii de usa cu ea in brate. E un chin s-o duc la veterinar. Este singura pisica pe care o stiu eu (si am avut de cand ma stiu pisicute in jur) care nu vrea sa iasa din casa. N-o intereseaza.

Lasă un răspuns

